Tekken AS er et utviklingsorientert teknologiselskap med fokus på effektive og bærekraftige løsninger innen vann- og avløpsteknikk (VA), industri/fisk og maritim sektor. Selskapet har sin styrke i prosjektgjennomføring, og vi benytter flere lokale underleverandører og samarbeidspartnere på våre prosjekter. Vi har en egen produktportefølje basert på miljøvennlig PE materiale, herunder pumpestasjoner, tanker og kum-løsninger. Vi jobber kontinuerlig med utvikling av nye og eksisterende produkter som markedsføres under vår egen merkevare, Vakom ®.
Vi har fokus på miljøvennlige produkter og sirkulærøkonomi basert på 100% resirkulerbart materiale med lang levetid. Vår ambisjon er å bygge en større aktør innenfor de markedene der selskapet i dag har sin kjerneaktivitet, samt videreutvikle en portefølje av produkter innenfor nye og etablerte markedsområder.
Selskapet er sentralt lokalisert med kontor, verksted og lager på Sjøholt i Ålesund kommune.
For å styrke organisasjonen og i tråd med vår vekstambisjon søker vi etter:
SELGER – B2B
Som selger i Tekken AS får du en varierende og teknisk utfordrende arbeidshverdag med fokus på å møte våre kunders behov. Gjennom aktivt og oppsøkende salg vil du ha ansvar for å opprettholde og styrke posisjonen til våre produkter i markedet. Du vil ha en tverrfaglig rolle på tvers av organisasjonen som et bindeledd mellom salg og gjennomføring, i tett dialog med markedet. Stillingen vil inngå som en viktig del av bedriftens videre satsing innenfor nye og etablerte markedsområder.
Du vil jobbe med:
- Ansvarlig for salg av produkter og utstyr, primært innen vann- og avløpsmarkedet i Norge, men også innen andre markedsområder. Herunder salg av serviceavtaler på levert utstyr.
- Utarbeiding av kalkyler og oppfølging av tilbud.
- Forhandling og inngåelse av kontrakter.
- Kommunikasjon og samarbeid med konsulentmiljø, offentlige aktører, vannverk, entreprenører, industrikunder og markedet ellers
- Salgsfremmende aktiviteter
- Utvikling av fagområdet
Vi ser etter deg som har:
- Dokumenterte resultater og erfaring innen «Business to Business-salg», gjerne med erfaring innen salg mot offentlige kunder.
- Fagbrev eller høyere relevant utdannelse innen VA/VVS/Elektro/Automasjon. God og relevant salgserfaring kan kompensere for manglende utdanning.
- Det er en fordel at du har erfaring med oppsøkende salg.
Personlige egenskaper:
- Du har en god evne til å sette deg inn i nye produkter, produktegenskaper og løsninger og forstår hvordan dette kan skape verdi for kundene.
- Du er resultatfokusert, har kremmerånd og god forretningsforståelse
- Du er utadvendt og relasjonsskapende
- Du har gode samarbeidsevner, serviceinnstilt og løsningsorientert
- Du er strukturert, selvstendig og tar initiativ
- God muntlig og skriftlige fremstillingsevne, både på norsk og engelsk
Vi tilbyr:
- Mulighet til å utvikle deg i et vekst-orientert selskap
- Mulighet til å styre egen hverdag
- Frihet til personlig utvikling i et sterkt fagmiljø
- En hverdag preget av trivsel, positivitet og lagånd
- Gode pensjonsordninger
- Gode forsikringsordninger
- Lønn etter kvalifikasjoner / avtale
- Bilordning etter avtale
Arbeidssted: Ålesundsvegen 1136, 6240 Ørskog. For riktig kandidat kan annet arbeidssted vurderes. Det forventes at en i stor grad oppsøker kunder og deltar på ulike salgsaktiviteter. En del reiseaktivitet må derfor påregnes for stillingen.
Nærmere opplysninger om stillingen kan gis av Administrasjonsleder HR/KHMS Lene Sjøholt, tlf. 976 07 635.
Lenke til stillingsannonse på finn.no og foretrukken søknadskanal:
Søknadsfrist: 12.05.24.