Vår kvalitetspolicy


Det ultimate målet på kvalitet er fornøyde kunder!

Kvalitet og pålitelighet skal prege hele vår virksomhet, både når det gjelder produkter, tjenester, mennesker og vår måte å arbeide på. Dette innebærer en forpliktelse om å levere produkter og tjenester av god kvalitet til avtalt tid, pris og sted, i henhold til kundens krav og betingelser.

For å få til dette skal vi:

  • Søke å fastlegge og oppfylle kundens krav med sikte på økt kundetilfredshet
  • Levere kvalitetsprodukt til våre kunder med en positiv balanse mellom verdi og produksjonskostnad
  • Sørge for at våre ansatte har opplæring og kompetanse til å utføre sine arbeidsoppgaver i tråd med kundens krav, behov og forventninger
  • (søke å) oppfylle de til enhver tid gjeldende krav, lover og forskrifter som er gjeldende for vår virksomhet
  • Velge kjente leverandører som har et fungerende kvalitetssystem
  • Jevnlig kommunisere vår kvalitetspolitikk ut til våre medarbeidere
  • Fremme aktivt og kontinuerlig forbedringsarbeid av prosesser, produkter og tjenester med
  • Sikte på å tilfredsstille eller overgå kundens forventninger
  • Kvalitetspolitikken skal gjennomføres ved at vi:
  • Gir det å tilfredsstille kundene prioritet over alt annet
  • Utfører våre tildelte oppdrag i henhold til kundens krav og betingelser
  • Leverer det produktet eller den tjenesten kunden ønsker
  • Lytter oppmerksom og handler ut fra kundenes tilbakemeldinger
  • Holder det vi lover
  • Kommuniserer aktivt og åpent
  • Lærer av våre feil
  • Anerkjenner og deler de beste fremgangsmåtene og holdningene
  • Er sertifisert eller akkreditert i henhold til relevante standarder for det arbeid vi utfører
  • Dekker krav i NS-EN ISO 9001:2015