Det ultimate målet på kvalitet er fornøyde kunder!
Kvalitet og pålitelighet skal prege hele vår virksomhet, både når det gjelder produkter, tjenester, mennesker og vår måte å arbeide på. Dette innebærer en forpliktelse om å levere produkter og tjenester av god kvalitet til avtalt tid, pris og sted, i henhold til kundens krav og betingelser.
For å få til dette skal vi:
- Søke å fastlegge og oppfylle kundens krav med sikte på økt kundetilfredshet
- Levere kvalitetsprodukt til våre kunder med en positiv balanse mellom verdi og produksjonskostnad
- Sørge for at våre ansatte har opplæring og kompetanse til å utføre sine arbeidsoppgaver i tråd med kundens krav, behov og forventninger
- (søke å) oppfylle de til enhver tid gjeldende krav, lover og forskrifter som er gjeldende for vår virksomhet
- Velge kjente leverandører som har et fungerende kvalitetssystem
- Jevnlig kommunisere vår kvalitetspolitikk ut til våre medarbeidere
- Fremme aktivt og kontinuerlig forbedringsarbeid av prosesser, produkter og tjenester med
- Sikte på å tilfredsstille eller overgå kundens forventninger
- Kvalitetspolitikken skal gjennomføres ved at vi:
- Gir det å tilfredsstille kundene prioritet over alt annet
- Utfører våre tildelte oppdrag i henhold til kundens krav og betingelser
- Leverer det produktet eller den tjenesten kunden ønsker
- Lytter oppmerksom og handler ut fra kundenes tilbakemeldinger
- Holder det vi lover
- Kommuniserer aktivt og åpent
- Lærer av våre feil
- Anerkjenner og deler de beste fremgangsmåtene og holdningene
- Er sertifisert eller akkreditert i henhold til relevante standarder for det arbeid vi utfører
- Dekker krav i NS-EN ISO 9001:2015